شعر وغزلهای من

شعر چهار بیتی غزل

شعر وغزلهای من

شعر چهار بیتی غزل

اشعار مندرج در این وبلاگ متعلق به اینجانب می باشد و استفاده از آنها بدون ذکر منبع ممنوع است

پیام های کوتاه
  • ۱۸ تیر ۹۹ , ۰۳:۴۴
    فنا
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها

با تو عهدیست

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ب.ظ
جان مرا سوخت ، مرا سوخت ، مرا
دل که برافروخت ، بر افروخت مرا
عقل که حیرانی و ویرانی خود دید بگفت
عشق پیدا شد و در جام فنا ریخت مرا
این امانت به ملک عرضه شد و تاب نداشت
خشت خامی بدم و با نفس آمیخت مرا
گرچه مغرور جهالت به زمین افتادم
آورم بار امانت با تو عهدیست مرا
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
حسن ناظم

نظرات  (۲)

۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۳ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
آخر مصرع اول از بیت دوم حس می‌کنم اگه نوشته بشه«بگفت» قشنگ‌تره، البته من چیزی از شاعری سرم نمی‌شه
پاسخ:
اصلا بگفت درست هست و اشکال تایپی بود ممنون
شما اینو باید بدید همایون شجریان بخونه . شبیه به شعرای مولانا شده

اگه ممکن بود سایت منو هم لینک کنید:

http://daynasor.ir


پاسخ:
سلام 
من سایتهای بیزینسی رو لینک نمی کنم ولی براتون طلب خیر میکنم که انشا،الله نتیجه اش رو میبینید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">